چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
آیا مبل استیل از چوب ساخته می‌شود؟ + پرفروش‌ترین مدل‌ها

در ادامه قصد داریم پرفروش‌ترین مدل های مبل سلطنتی را به شما معرفی کنیم. همچنین توضیحاتی در مورد بهترین ترکیب رنگ مبلمان ارائه دهیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مبل‌های استیل از جمله محصولات پرطرفدار و پرفروش در زمینه مبلمان مدرن شناخته می‌شوند. طراحی‌های مدرن و شیک، همراه با کیفیت بالای ساخت و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، مبل استیل را به گزینه‌ای محبوب برای دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و فضاهای تجاری تبدیل کرده است. پرفروش‌ترین مدل‌های مبل استیل عموماً دارای طراحی‌های منحصر به فرد و جذابی هستند که توانسته‌اند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کنند. از جمله ویژگی‌های مهم این مدل مبل‌ها می‌توان به کیفیت ساخت بالا، راحتی، استحکام بالا و مقاومت در برابر فشار و سایش اشاره کرد. در ادامه قصد داریم پرفروش‌ترین مدل های مبل سلطنتی را به شما معرفی کنیم. همچنین توضیحاتی در مورد بهترین ترکیب رنگ مبلمان ارائه دهیم.

مبل استیل یا چوبی؟

مبل استیل همان مبل سلطنتی است که بدنه و پایه های این مبل از جنس چوب ساخته می‌شود ولی در بازار کشور ما با نام مبل استیل معرفی می شود. البته علت اصلی نام گذاری این مبل ، تلفظ کلمه انگلیسی استایل (Style) آن می‌باشد که باعث ایجاد باور غلط برای کسانی است که اسم این مبل را می‌شنوند و تصور می‌کنند که این مبل از جنس استیل ساخته می‌شود، ولی همانطور که توضیح دادیم این مبل مانند سایر مبل ها از چوب ساخته شده است. در کشورهای مختلف جهان نیز این مبل، به اسم مبل استایل شناخته می شود.

مبل استیل ابزاری

مبل سلطنتی ابزاری، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مبل‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. کلاف این نوع مبل، چوب راش است و کف نشیمن آن را با استفاده از پارچه یزد درجه یک شرکتی، تولید کرده‌اند. کف کار از فوم سرد و بدنه آن از اسفنج ۲۵ کیلویی ساخته شده است. شما می‌توانید رنگ پارچه و رنگ چوب این مدل از مبل سلطنتی را خود انتخاب کنید. کارشناسان مشغول بکار در فروشگاه مبل میلاد، بهترین مبل‌ها را با توجه به سلیقه مشتری تولید و عرضه می‌کنند. خرید مبل سلطنتی ابزاری به افرادی که دارای فضایی محدود در خانه یا محل کار خود هستند، بسیار پیشنهاد می‌شود. طراحی زیبا و منحصر بفرد این مدل مبل، موجب جلب نظر بسیاری از افراد شده است.

آیا مبل استیل از چوب ساخته می‌شود؟ + پرفروش‌ترین مدل‌ها

مبل استیل ابزاری

پرفروش ترین مدل های مبل؛

  • مبل استیل کلاسیک مدل نگار

چنانچه سبک چیدمان منزل شما کلاسیک است، می‌توانید برای خرید مبل استیل کلاسیک مدل نگار، اقدام کنید. مبل کلاسیک نگار، طراحی شکوهمندانه‌ای دارد و در ساخت آن از مواد با کیفیت و مقاومی استفاده شده است. مبل کلاسیک نگار دارای ابعاد مناسبی می‌باشد و از لحاظ ظاهری با عناصر داخلی منزل سازگار خواهد شد. همچنین باید گفت، در تولید این مدل از مبل، از چوب های با کیفیت، پارچه‌های لوکس و متنوع بهره گرفته شده است. در آخر باید بگوییم، استفاده از جزئیات زینتی، ترکیب رنگ‌های زیبا و نقوش هنری بر روی پارچه این نوع مبل، توانسته زیبایی و شکوه این آن را دو چندان کند.

چنانچه قصد خرید مبل استیل کلاسیک مدل نگار را دارید، می‌توانید آن را به سلیقه خود سفارشی سازی کنید. شما می‌توانید این مدل مبل را به صورت ۷ نفره، ۹ نفره و ۱۲ نفره سفارش دهید. همچنین امکان انتخاب رنگ و جنس پارچه نیز فراهم است.

آیا مبل استیل از چوب ساخته می‌شود؟ + پرفروش‌ترین مدل‌ها

مبل استیل کلاسیک مدل نگار

  • مبل استیل مدل آیلین

مبل استیل آیلین یکی از مدل‌های مبل مدرن و جذاب است که با طراحی خاص و جذاب خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. طراحی زیبا و منحصر به فرد مبلمان آیلین، آن را به یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و فضاهای تجاری تبدیل کرده است. مبل آیلین علاوه بر ظاهر زیبا، دارای طراحی ارگونومیک و بسیار راحتی است. استفاده از کلاف چوب راش در ساخت این نوع مبلمان، باعث ایجاد مقاومت بالا در آن شده است. پارچه بدنه مبل آیلین از پارچه یزد درجه یک شرکتی می‌باشد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که قیمت این مبل در مقایسه با کیفیت آن، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. جهت آگاهی از قیمت محصول و از شرایط فروش آن، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروشگاه مبل میلاد در تماس باشید.

آیا مبل استیل از چوب ساخته می‌شود؟ + پرفروش‌ترین مدل‌ها

مبل استیل مدل آیلین

  • مبل استیل مدل الماس

مبل استیل مدل الماس دارای کیفیت بسیار بالا و ظاهر زیبایی است. چنانچه برای شیک بودن چیدمان منزل خود اهمیت قائل هستید، حتماً ویژگی‌های مبل مدل الماس را مورد بررسی قرار دهید. پارچه بدنه این مدل از مبل از جنس مخمل یا پتینه ایرانی و چینی درجه یک است. شما می‌توانید رنگ پارچه بدنه و جنس پارچه کف نشیمن را به سلیقه خود انتخاب کنید.

نکاتی که هنگام خرید مبل باید به آنها دقت کنیم

قبل از خرید مبل استیل، به نوع چوبی که در ساخت آن استفاده شده است توجهی ویژه کنید. حتماً از طرح‌های مختلف مبل سلطنتی دیدن کنید و یکی از آنها که با سلیقه شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید. توجه به راحتی مبل نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. آگاهی از ابعاد دقیق مبل نیز بسیار مهم است. انتخاب بهترین ترکیب رنگی مبل نیز بسیار اهمیت دارد. حتماً به هماهنگی ترکیب رنگی مبل با وسایل منزل، توجهی ویژه کنید.

جهت خرید با کیفیت‌ترین مبل استیل می‌توانید به "فروشگاه مبل میلاد" مراجعه کنید. این فروشگاه سالهاست که به تولید؛ عرضه و صادرات مبلمان، میز ناهار خوری و … می‌پردازد. با مراجعه به این فروشگاه معتبر می‌توانید به صورت مستقیم برای خرید انواع مختلف مبلمان اقدام کنید.

سوالات متداول

آیا مبل استیل از چوب ساخته می شود؟مبل استیل همان مبل سلطنتی است که بدنه و پایه های این مبل از جنس چوب ساخته می‌شود ولی در بازار کشور ما با نام مبل استیل معرفی می شود. البته علت اصلی نام گذاری این مبل ، تلفظ کلمه انگلیسی استایل (Style) آن می‌باشد.

مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید مبل استیل باید به آنها دقت کنیم کدام است؟ توجه به جنس کلاف، کف نشیمن، پارچه بدنه و رنگ مبل و هماهنگی رنگ مبل با دیگر وسایل محیط از اهمیت بالایی برخوردار است.

چه نوع مبل سلطنتی در برابر خراش و ضربه مقاوم است؟ مبل‌هایی که دارای پوشش ضد خراش و ضد زنگ هستند، در برابر ضربه و خراش مقاوم می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها