چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
نمایشگاه کتاب «حکمت مطهر» در زنجان دائر شد

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب «حکمت مطهر» در زنجان برپا شد.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و سالگرد شهادت شهید مطهری برنامه‌های متعددی توسط بنیاد شهید در حال اجراست.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این اداره کل برگزاری نمایشگاه کتاب «حکمت مطهر» است که با همکاری بنیاد شهید و سپاه استان دایر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه کتاب در سالن نور سپاه استان دایر است، افزود: بازدید عموم از نمایشگاه آزاد است.

برزگر درباره کتاب‌های قابل عرضه در این نمایشگاه گفت: همه آثار مربوط به شهید مطهری و آثاری که درباره زندگی نامه ایشان توسط سایر نویسندگان نگارش شده در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی به سایر برنامه‌های اجرایی بنیاد شهید هم اشاره کرد و افزود: برگزاری شب شعر با حضور رزمندگان و راویان دفاع مقدس، تجلیل از نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس به ویژه فرهنگیان و همچنین دیدار با خانواده شهدا از سایر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته معلم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان ۴۹ شهید فرهنگی دارد که در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط