پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کتابچه «شاهد و ناظر» بین مسئولان زنجانی توزیع شد

نجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ سبک و سیره زندگی شهدا؛ کتابچه شاهد و ناظر در زنجان توزیع شد.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کتابچه «شاهد و ناظر»، گزیده‌ای از وصایای شهدای هشت سال دفاع مقدس خطاب به مسئولان و مدیران است که توسط معاونت فرهنگی این اداره کل جمع‌آوری و منتشر شده است.

وی ادامه داد: همچنین کد QR مربوط به هر شهید نیز در این کتابچه‌ها گنجانده شده تا مخاطبان با تلفن‌های همراه خود این بارکدها را اسکن کرده و وارد صفحات شهدا در سایت شوند و زندگی‌نامه آنها را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: این کتاب حاوی وصایای شهدای دفاع مقدس و شامل مجموعه‌ای ارزشمند است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها در موارد مختلف راه‌کارهای درست را برای خدمت صادقانه یافت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه به سایر برنامه‌های این اداره کل به مناسبت روز جانباز اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت روایتگران حاضر در دفاع مقدس برای تبیین جایگاه جانبازان و شهدا در جامعه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع جانباز در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، اجرای مسابقات ورزشی در بین جانبازان و برگزاری ویژه برنامه علمداران حماسه با حضور جانبازان ۷۰ درصد و شاخص از برنامه‌های هفته جانباز است.

برزگر همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل جانبازان خبر داد و تصریح کرد: اجرای پویش مردمی ختم قرآن کریم به نیت شهدای جانباز، گلباران مزار مطهر شهدای جانباز نیز از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط