سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
پویش کتابخوانی به نیت شهدا در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت روز شهید پویش کتابخوانی به نیت شهدا در زنجان اجرا می‌شود.

‌عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های متعددی در استان اجرایی می‌شود که مهمترین آن پویش کتابخوانی به نیت شهدا است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان سه هزار و ۵۳۵ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: در گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا پویش کتابخوانی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این پویش در سطح مدارس و همچنین حسینیه‌های شهدا که به همت خانواده شهدا دایر شده برگزار می‌شود، اضافه کرد: کتاب‌های انتخاب شده برای این پویش مربوط به زندگی نامه و خاطرات شهداست.

برزگر ادامه داد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی که در سطح استان اجرا می‌شود شامل برگزاری میزگرد، بیان خاطره، مصاحبه، تولید محتوای فرهنگی و هنری با هدف انتقال پیام شهیدان جهت انتشار در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، راه اندازی پویش «سلام شهید» است.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم بنیاد شهید کمک به کتاب‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری در حوزه شهداست، اضافه کرد: ابتدای سال جاری فراخوانی در این حوزه منتشر شده است که از تولیدات مرتبط حمایت شده و بخشی از هزینه‌ها در این بخش پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط