پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
۱۱ عنوان کتاب جدید بر بال کتاب‌های پرنده آبی

کتاب‌های پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) اعلام کرد که ۱۱ عنوان کتاب جدید در موضوعات مختلف برای انواع سلیقه‌ها در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب امسال قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب‌های پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) با ۱۱ عنوان کتاب جدید در قالب‌های مجموعه داستان، رمان و شعر در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ به استقبال مخاطبان کودک و نوجوان خود آمده است. عناوین آثار جدید تألیفی این انتشارات عبارت‌اند از:
«حوض فرشته» نوشته هدی حدادی؛
مجموعه پنج‌جلدی «شعربازی» نوشته زهرا موسوی؛ (این مجموعه براساس اشعار فولکلور کلاسیک نوشته شده است.)
مجموعه شعر «دیدار در فصل آلبالو»؛ (سروده گروهی از شاعران)
و مجموعه سه‌جلدی «داستان‌های بی» به قلم و تصویرگری دبورا زنکی با ترجمه گلنار گوهرزاد. داستان این مجموعه درباره بی یا بیگارسیا است که داستان زندگی خودش را نقاشی می‌کند. این مجموعه درباره مسائل و مشکلات زیست‌محیطی است.

از پرفروش‌ترین آثار کودک و نوجوان کتاب‌های پرنده آبی نیز که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شوند می‌توان مجموعه داستان‌های کلاسیک «پیتر هانت»، مجموعه دو زبانه «این بود که...» نوشته هوشنگ معمارزاده و مجموعه «داستان‌های حشره‌ریزه‌ها» نوشته زهرا شاهی را نام برد. تعدادی از آثار احمدرضا احمدی به نام‌های «شاعر و گل‌ها»، «کبوتر و ساعت» و «پسرک، خواب، بیداری» نیز به کوشش این انتشارات منتشر شده و جزو پرفروش‌ها بوده است.
 
بر اساس اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی کتاب‌های پرنده آبی، این نشر برنامه جشن امضا و حضور تعدادی از نویسندگان کودک و نوجوان را در غرفه خود خواهد داشت. محمدرضا یوسفی، معصومه یزدانی، پریسا شمس، اعظم مهدوی و شهلا انتظاریان از مهمانان این برنامه هستند.
 
سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی است» در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها