پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
تجلیل از یحیی دهقانی و احمد عربشاهی در سالن ناشران آموزشی

همزمان با هشتمین روز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 2 ناشر پیشکسوت یحیی دهقانی و احمد عربشاهی در سالن ناشران آموزشی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم تجلیل از یحیی دهقانی و احمد عربشاهی ناشران پیشکسوت حوزه آموزشی، چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) در سالن ناشران آموزشی برگزار شد.

مراسم نکوداشت پیشکسوت نشر و آموزش کشور یحیی دهقانی، مدیر انتشارات مبتکران روبه‌روی غرفه این انتشارات برگزار شد. این تجلیل که سرزده انجام شد، با سخنان امین آصفی، درباره شخصیت و سوابق یحیی دهقانی شروع شد.

در ادامه این مراسم، دهقانی به گذشته و سوابق خود و انجمن آموزشی و تجارب خود از تعاملات انجمن و ناشران و نمایشگاه پرداخت. سپس محمدرضا سالکی مدیر نشر کاگو با اشاره به ویژگی‌های حرفه‌ای دهقانی درباره ضرورت نکوداشت بزرگان صنعت صحبت کرد. سپس لوح تقدیر توسط مهدی میرزاداعی و امین آصفی تقدیم شد.

تجلیل از یحیی دهقانی و احمد عربشاهی در سالن ناشران آموزشی

همچنین روز گذشته مراسم نکوداشت پیشکسوت نشر و آموزش کشور، احمد عربشاهی، مدیر انتشارات راه اندیشه در مقابل غرفه این انتشارات برگزار شد.

در این مراسم که با حضور غرفه‌داران و بازدیدکنندگان همراه بود، امین آصفی به معرفی شخصیت و سوابق حرفه‌ای احمد عربشاهی پرداخت و در ادامه احمد عربشاهی به گذشته و سوابق خود و انجمن آموزشی، همچنین تجاربش از تعاملات انجمن و ناشران پرداخت.

یحیی دهقانی از موسسان و چند دوره رئیس هیئت مدیره انجمن بوده، احمد عربشاهی نیز از موسسان و مدیران انجمن ناشران آموزشی بوده است.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت فرهنگی ناشران از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها