چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
زندگی با عمل به قرآن معنا پیدا می کند

کرمان- مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: اگر با قرآن مانوس شویم، آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، حجت‌الاسلام حسن عسکری در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در مرحله دانشگاهی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشگاهیان در این جلسه نورانی اظهار کرد: هرچه در این محافل و مجالس قرآنی شرکت کنیم قطعاً برکات و نور قرآن، بیشتر در زندگی ما جاری و ساری می‌شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن اشاره به آیه ۳۰ سوره فرقان گفت: اتخذوا هذا القرآن مهجورا (قرآن را مهجور کردند)، باید تلاش کنیم با قرآن مانوس شویم و آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: بسیار ساده و راحت می‌توان با قران ارتباط گرفت و در ترجمه آیات تعمل کرد و بعد می‌فهمیم که چه گنجینه بزرگی را خداوند دراختیار ما قرار داده است که برای تمام نیازها و سؤالات ما پاسخ‌هایی روشن دارد.
به گزارش ایبنا، اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در مرحله دانشگاهی با حضور سید محمدحسینی پور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم کشور، در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
این آیین با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی، نغمات دینی، اجرای گروه بین‌المللی هم آوایی پیامبر اعظم (ص)، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حاضرین همراه بود و در پایان نتایج این جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها