چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
مجموعه دوم «راهنماي پژوهشي در قرآن» منتشر مي‌شود

رييس مركز پژوهش‌‌ قرآن و علوم انساني بنياد پژوهش‌هاي قرآني حوزه و دانشگاه، از انتشار مجموعه دوم «راهنماي پژوهش در قرآن» همزمان با طرح گفتمان تحول در حوزه علوم انساني خبر داد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي بنياد پژوهش‌هاي قرآني حوزه و دانشگاه، دكتر نعمت‌الله تقوي با بيان اين خبر، عنوان كرد: راهنماي پژوهش در قرآن با سرفصل‌هاي قرآن، ادب و هنر، قرآن و طب، قرآن و مديريت و علوم سياسي، قرآن و علوم طبيعي، قرآن و حقوق، قرآن و علوم سياسي، قرآن و اقتصاد، قرآن و روان‌شناسي و علوم طبيعي تا اوايل سال آينده به چاپ مي‌رسد. 

رييس مركز پژوهش‌‌ قرآن و علوم انساني بنياد پژوهش‌هاي قرآني حوزه و دانشگاه افزود: نخستين مجموعه كتاب‌هاي راهنماي پژوهش در قرآن، سال 85 منتشر شد و تاكنون پژوهش‌ها و مقالات بسياري مبتني بر آن نوشته شده‌اند. 

وي با اشاره به اين كه، اين مجموعه در زمينه مباحث قرآني و ميان‌رشته منابع و مأخذي را براي پژوهشگران معرفي مي‌كند، يادآور شد: تدوين و تنظيم سري دوم مجموعه هشت ‌جلدي كتاب‌هاي راهنماي پژوهش در قرآن، توسط كارشناسان علمي و پژوهشگران بنياد پژوهش‌هاي قرآني حوزه و دانشگاه انجام مي‌شود.

تقوي در پايان اظهار داشت: اميدواريم دومين مجموعه راهنماي پژوهش در قرآن، زمينه‌ساز ايجاد گفتمان تحول در حوزه علوم انساني مبتني بر آموزه‌هاي قرآني شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط