یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان وظیفه‌ای است که باید با کتاب پر شود

هرمزگان - فرماندار رودان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان وظیفه‌ای است که باید با کتاب پر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، عبدالرضا سالاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودان مطرح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان وظیفه‌ای است که باید با کتاب پر شود.

فرماندار رودان ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» و همراهانش گفت: تحول خوبی در اداره کتابخانه‌های عمومی رودان ایجاد شده است و درکنار آن باید با برنامه‌ریزی، فرهنگ کتابخوانی را ترویج داد و ایجاد فضاهای جدید، نیاز حوزه کتاب شهرستان است.

وی در ادامه تصریح کرد: تعامل با دیگر ادارات و نهادها به مانند شهرداری‌ها و خیرین می‌تواند زمینه ساز تحول جدی در حوزه کتاب شود و باید برای فرهنگ از همه توان استفاده کرد و تکمیل اوقات فراغت نسل جوان وظیفه‌ای است که باید با کتاب پر شود.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودان در پایان گفت: باید در اینگونه جلسات با جدیت برای ترویج کتابخوانی در شهرستان تلاش شود زیرا احداث کتابخانه با چندین هزار جلد کتاب با درب بسته بی فایده است.

به گزارش ایبنا، شهرستان رودان که به عنوان «بهشت جنوب» مشهور است در فاصله حدود ۱۰۰ کیلومتری شمال شرقی بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد. «رودان» در قدیم به علت وجود رودخانه‌های متعدد و پرآب به «رودکان» معروف بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها