یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
فروش مجازی کتاب بیشتر از فروش حضوری بود/ هایربوک کرج ۳۰۰۰ کتاب فروخت

البرز - مدیر هایپربوک کرج با اشاره به نظم بهتر نمایشگاه مجازی کتاب گفت: در این نمایشگاه موفق به فروش حدود ۳ هزار عنوان کتاب شدیم.

هادی تعیینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج اظهار کرد: نمایشگاه از نوزدهم اردیبهشت آغاز به کار کرد، از هایپربوک کرج نیز هشت هزار عنوان کتاب برای فروش به مردم عرضه کردیم.

وی ادامه داد: فروش مجازی بیشتر از فروش حضوری بود چون رفت و آمد مردم به نمایشگاه حذف شده بود؛ در هایپربوک کرج نیز موفق به فروش حدود سه هزار عنوان کتاب شدیم.

مدیر هایپربوک کرج گفت: از مدیران ارشاد درخواست داریم تا وقتی به کتابی مجوز انتشار می‌دهند، آن را ممنوع‌الفروش نکنند؛ مثلاً کتابی که چند سال پرفروش بوده امسال ممنوع‌الفروش شده و این به ضرر ناشر است.

تعیینی با اشاره به اینکه امسال هزینه ارسال کتاب نه از سوی ارشاد و نه خریداران کتاب پرداخت شد، پیشنهاد کرد: باید یارانه کتاب نیز افزایش پیدا کند، خانه کتاب و ادبیات ایران پنل پستی به کتابفروشی‌ها داده ولی در مدت برگزاری نمایشگاه مجازی ارسال کتاب رایگان بود، با این وجود امسال اینقدر یارانه کتاب کم بود که طی سه روز اول نمایشگاه به اتمام رسید.

وی عنوان کرد: امسال نمایشگاه نظم بهتری داشت، سایت به‌روزرسانی شده و نسبت به سال گذشته خطای کمتری داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها