پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فعالیت امسال ارتش در نشر گسترده‌تر از سال گذشته است

امیر دریاردار حبیب الله سیاری، جانشین هماهنگ کننده ارتش گفت: ما در این نمایشگاه چهارده غرفه تخصصی و دانشگاهی داریم و فکر می‌کنم با طراحی میز ناشران که سال گذشته در زمینه نشر ارتش صورت گرفت، قطعاً سال آینده بهتر از امسال فعالیت خواهند کرد. همان طور که امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، جانشین هماهنگ کننده ارتش در بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به تشکیل میز ناشران ارتش و تفاوت آن با سال گذشته گفت: با تشکیل این میز و همتی که همه نیروها در زمینه نشر داشتند، فعالیت فرهنگی ارتش را در نمایشگاه کتاب گسترده کردند.

او افزود: ما امروز در این نمایشگاه چهارده غرفه تخصصی و دانشگاهی داریم و فکر میکنم با طراحی همین میز ناشران که سال گذشته در زمینه نشر ارتش صورت گرفت، قطعاً سال آینده بهتر از امسال فعالیت خواهند کرد. همان طور که امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود.

دریادار سیاری عنوان کرد: تلاش ما بر اهمیت دادن به نشر در ارتش است. حرکت در راستای افزایش کیفیت نشر از طریق ایجاد میزان ناشران نشانه تلاش برای بهبود این حوزه است.

دریادار سیاری در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران از غرفه‌های دافوس، نیروی دریایی ارتش، دارخوین، آتشبار، انتشارات هاجر و غرفه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها