جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
انتشارات «خسروانی مجد» ارومیه با ۵۵۰ عنوان در نمایشگاه مجازی کتاب حضور دارد

آذربایجان‌غربی- مدیر انتشارات «خسروانی مجد» ارومیه با اشاره به طرح نمایشگاه مجازی کتاب گفت: انتشارات «خسروانی مجد» با ۵۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی سه سال است که حضور فعال دارد.

ماندانا خسروانی مجد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: انتشارات «خسروانی مجد» با ۵۵۰ عنوان کتاب تشکیل شده از تمامی حوزه‌ها، سه سال است که در نمایشگاه مجازی حضور فعال دارد.

وی با بیان اینکه یکی از این محاسن نمایشگاه مجازی بحث صرفه‌جویی در هزینه است، افزود: من با نمایشگاه مجازی کاملاً موافقم و از فروش خود نیز راضی هستم.

خسروانی ادامه داد: به‌نظر من حضور نمایشگاه فیزیکی برای همه اقشار جامعه مقدور نبوده و این مجازی شرایطی فراهم می‌کند که مردم بتوانند راحت‌تر خرید کنند و نیاز به هزینه برای حضور فیزیکی نیست.

مدیر انتشارات «خسروانی مجد» ارومیه بیان کرد: همچنین برای حضور در نمایشگاه فیزیکی حمل و نقل به کتاب آسیب می‌زند و از کیفیت بصری کتاب کم می‌کند.

خسروانی مجد افزود: حضور مجازی در نمایشگاه کتاب مخصوصاً برای ناشران شهرستانی با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مقرون به صرفه است.

وی گفت: تمام کتاب‌های ما در تمام زبان‌ها و حوزه‌ها بوده و حتی همکاری باکشورهای همسایه هم داریم و بین‌المللی فعالیت می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط