سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
تقدیر از اساتید کتابداری مشهد

خراسان‌رضوی- مراسم دورهمی صمیمانه و تقدیر از اساتید کتابداری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، دورهمی صمیمانه اعضای هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری) دانشگاه فردوسی مشهد در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر گفت‌وگوی صمیمانه استادان پیشکسوت گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و انتقال تجربه بین چندین نسل از استادان و دانشجویان، از استادان پیشکسوت این رشته قدردانی شد و مراسم با تقدیم هدایا و گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

این نشست با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، نهاد کتابخانه‌های استان خراسان و انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان برگزار شد.

سید عباس مرجانی، مدیر فعالیت‌های داوطلبانه و خادمیاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز در این نشست بر اهمیت راهبردی علم اطلاعات و دانش‌شناسی تاکید کرد و کتابداران را روح و جان کتابخانه دانست.

وی، تداوم ارتباط فکری و علمی اساتید این رشته با دانشجویان حتی بعد از پایان تحصیلات را نمونه‌ای از دانش و بینش اساتید والای کتابداری عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها