چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
پرمخاطب‌ترین کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی ایلام اعلام شد/ «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در صدر

ایلام - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام،پرمخاطب‌ترین کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی استان را در سال گذشته اعلام کرد.

سمیه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام درخصوص پرمخاطب‌ترین کتاب‌های به امانت رفته در کتابخانه‌های عمومی استان در سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ عنوان کتاب که بیشترین آمار امانت را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند، شناسایی و مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، لاک‌پشت پرنده، ده قصه از امام حسن عسکری (ع) برای بچه‌ها، موش‌های فسقلی، زندگی حضرت معصومه (س)،بیدارشو بابا، بدن انسان، الاغ مزرعه، اعداد شگفت‌انگیز در زندگی جانوران و قصه‌هایی از چهارده معصوم کتاب‌هایی هستند که بیشترین میزان امانت را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول فرهنگی ادامه‌داد: از این ۱۰ عنوان کتاب، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب ۲۶۷ بار به امانت رفته که بیشترین تعداد امانت کتاب در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان و کتابداران افزود: زحمات و تلاش و حضور موثر همکاران اداره‌کل و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان در ارایه خدمات فرهنگی به مراجعه‌کنندگان و اعضای کتابخانه‌ها قابل تقدیر است که با برنامه‌ریزی مناسب در ایام نوروز همچنان چراغ کتاب و کتابخوانی را در استان روشن نگه داشته‌اند.

وی با اشاره به آمار اعضا و کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی استان گفت: تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی استان بیش از ۳۵ هزار نفر است و ۶۷۹ هزار نسخه کتاب در این کتابخانه‌ها در دسترس مخاطبان قرار دارد که مورد استفاده اعضا قری‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها