یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
«روباهم مشق‌هایم را خورد» منتشر شد

کتاب «روباهم مشق‌هایم را خورد» نوشته دیوید بلیز با ترجمه فرمهر منجزی از سوی انتشارات شهر قلم روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «روباهم مشق‌هایم راخورد» نوشته دیوید بلیز به کوشش انتشارات شهر قلم به چاپ رسیده است. این کتاب را فرمهر منجزی ترجمه کرده است. «روباهم مشق‌هایم را خورد» داستان فانتزی طنزی است که کودکان همه گروه‌های سنی را سرگرم می‌کند و البته بزرگ‌ترهایی که هیچ‌وقت بزرگ نمی‌شوند.

در معرفی کتاب آمده است: کتاب «روباهم مشق‌هایم را خورد» درباره جونا جانسن است که در کلاس ششم تحصیل می‌کند؛ البته خودش دوست دارد او را جو صدا کنیم. جو در این کتاب تعریف می‌کند که از وقتی سروکله روباهی سخنگو در خانه جدیدشان در شهرستان پیدا شد، به دردسر افتاد. نظر خودش این است: «می‌دانم دیوانگی به نظر می‌آید؛ اما حقیقت دارد! درضمن اینجا یک مرغ بدجنس داریم که تخم‌های گندیده می‌گذارد! و جدا از همه اینها ناچارم با قُلدر مدرسه معامله‌ای بکنم و خانه جدید مامانم را هم حفظ کنم!».

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

«آن روز بعدازظهر دایی مایک آمد مدرسه دنبالم. خوشحال بودم حالا که مامان از دستم عصبانی است مجبور نیستم این راه طولانی را تا خانه همراه او بروم. اصلاً نباید درباره روباه چیزی به او می‌گفتم. نمی‌دانم چرا فکر کردم باید چنین داستان احمقانه‌ای را باور کند. همان‌طور که به خانه نزدیک‌تر می‌شدیم دلم آشوب شد و حالت تهوع گرفتم….».

دیوید بلیز در فلوریدا زندگی می‌کند و نویسنده مجموعه‌های «فاکس من»، «بچه‌های حماسی»، و «فروزن ۲: رمان‌سازی دلوکس جونیور» است. هدف او خلق کتاب‌هایی سرگرم‌کننده، خنده‌دار و صادقانه برای کودکان در هر سنی و با هر زمینه‌ای است.

انتشارات شهر قلم کتاب «روباهم مشق‌هایم را خورد» نوشته دیوید بلیز با ترجمه فرمهر منجزی را در ۹۶ صفحه و به بهای ۸۵ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط