دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کتابخانه روستایی دانش قلات پایین بندرعباس بازگشایی شد

هرمزگان - کتابخانه روستایی دانش قلات پایین بندرعباس، بعد از تعطیلی یکساله بازگشایی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از بازگشایی کتابخانه عمومی دانش روستای قلات پایین در شمال غرب بندرعباس خبرداد و گفت: استقبال گرم مردم روستا در بازگشایی بیانگر این است که کتابخانه مکان امیدی برای کودکان و تمامی مردم روستای قلات پایین است که می‌خواهند با هم نشینی با کتاب، آینده‌ای موفق بسازند.

فرشاد محمدی ادامه داد: قلات پایین، مردمانی صاحب اندیشه و کتاب دوست دارد که نظم و انضباط، اتحاد و یکدلی، جدیت در پیگیری مطالبات شهروندی و خدمات عمومی از ویژگی‌های بارز مردم این روستا است.

وی افزود: کتابخانه عمومی یکی از پایگاه های مهم فرهنگی است که نقش زیادی در اشاعه دانش و توانمندسازی اجتماعی مردم دارد.

محمدی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی کتابخانه هستند بیان کرد: امیدواریم با بازگشایی این کتابخانه، با حضور رضوان شیبانی سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان بندرعباس، دهیار و اهالی روستا، همچنین شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان باشیم و با حمایت مسئولین و معتمدین منطقه برنامه‌های شاخص کتاب و کتابخوانی در کتابخانه دانش برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتابخانه عمومی دانش در روستای قلات پایین توسط دهیاری با مساحت ۵۲۰ مترمربع و زیربنای ۳۲۰ مترمربع ساخته و به اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان واگذار شده است و بعد از تعطیلی یکساله مجدداً در ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ بازگشایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها