یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
پایان دوره مقدماتی آموزش فارسی در حیدرآباد و ارونگ‌آباد هند

دوره‌های مقدماتی زبان و ادبیات فارسی که به همت خانه فرهنگ ایران در بمبئی و با مشارکت بنیاد سعدی در ارونگ آباد و حیدرآباد برگزار شده بود، پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با توجه به اجرای مفاد تفاهم‌نامه بین خانه فرهنگ ایران در بمبئی و دانشکده مولانا آزاد، دوره برخط نوآموز این دانشکده از آبان ماه سال جاری آغاز شد و با برگزاری امتحان نهایی در اسفندماه به پایان رسید. در این دوره، ۱۰ نفر از دانشجویان و علاقه‌مندان ثبت‌نام کردند و مدرس دوره نیز امامه دلوی بود که «کتاب گام اول» از مجموعه کتاب‌های بنیاد سعدی را تدریس کرد.

همچنین دوره حضوری سطح نوآموز شهر حیدرآباد هند نیز که از ۱۰ آبان آغاز شده بود با برگزاری آزمون نهایی پایان یافت. در این دوره، تعدادی از علاقه‌مندان به علت تداخل تدریس فشرده دروس دانشگاه و این دوره پس از یک ماه و نیم از این دوره انصراف دادند و در دوره بعدی ثبت نام کردند که قرار است پس از ماه مبارک رمضان کلاس ها آغاز شود.

مدرس این دوره، شبنم رادمان بود و کلاس‌ها در سرکنسولگری ایران در حیدرآباد برگزار شد. کتاب این دوره نیز «کتاب طوطی» از مجموعه کتاب‌های انتشارات بین‌المللی بنیاد سعدی ویژه دوره نوآموز بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها