یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران در ایستگاه پایانی

مازندران-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران در ایستگاه پایانی قرار دارد.

سکینه خاتون مهدیان‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری اظهار کرد: در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، استان مازندران ۳۳ هزار و ۵۰۰ شرکت کننده در بخش الکترونیک و پنج هزار و ۷۰ شرکت کننده ویژه زندانیان در بخش مکتوب و در مجموع ۳۸ هزار و ۵۷۰ نفر شرکت کننده داشت.

وی افزود: در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره هشت برگزیده در سطح ملی و ۱۸۱ برگزیده در سطح استانی از استان مازندران در روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ساری تجلیل خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: برگزیدگان از استان مازندران در قالب‌های پویش کتابخوانی، چهارگزینه‌ای، هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، دست سازه، داستانک، شعرسرایی، خانوادگی و مکتوب ویژه زندانیان حائز نمرات برتر در جشنواره شدند.

این مسئول تصریح کرد: گروه‌های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از شرکت کنندگان در جشنواره بودند که با استفاده از کتاب‌های رده سنی مناسب خود که در مجموع ۹ کتاب بود اقدام به مشارکت در جشنواره بزرگ رضوی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها