یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
هیئت‌رئیسه انجمن اهل قلم استان بوشهر انتخاب شد

بوشهر - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از انتخاب هیئت‌رئیسه انجمن اهل قلم این استان خبر داد.

وحید حیدری به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: انجمن اهل قلم یک نهاد فرهنگی هنری شاخص است که به عنوان بازو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند نقش برجسته‌ای را در حوزه نویسندگی و ارتقای فرهنگی استان ایفا کند.

وی سپس با اشاره به اینکه این انجمن برای فعالیت در تمام حوزه‌ها برنامه‌ای مدون و جامع دارد، افزود: اعضای انجمن باید با ترسیم نقشه‌راهی مشخص در این راستا به فعالیت بپردازد تا آثار و نتیجه آن در جامعه پررنگ و نمایان شود.

حیدری بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای احراز نقش فعال‌تر نویسندگان، مترجمان و ساماندهی جامعه نویسندگی استان با هدف ایجاد الفت و همدلی بیشتر میان آن‌ها مهم‌ترین اهداف تشکیل انجمن اهل قلم استان را تشکیل می‌دهد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر سپس به فرایند چگونگی انتخاب هیئت‌رئیسه این انجام اشاره و تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان تشکیل انجمن اهل قلم بوشهر، ۱۰ نفر از نویسندگان و اصحاب قلم استان برای عضویت در هیئت‌رئیسه آن نام‌نویسی کردند که در نهایت از طریق رای‌گیری که در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور و مشارکت جامعه نویسندگان استان صورت گرفت، اعضای هیئت‌رئیسه این انجمن تعیین شدند.

حیدری در معرفی هیئت‌رئیسه منتخب گفت: نصرالله شفیعی، فرزانه دهقانی، محمود آوینی، صالحه رئیسی و مسعود عرب‌زاده به عنوان اعضای اصلی انجمن اهل قلم استان بوشهر انتخاب شدند که این افراد به مدت دو سال عهده‌دار این مسئولیت در این انجمن خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها