دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
بیش از هزار جلد کتاب در میان مردم شهر ایلام توزیع شد

ایلام- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: به مناسب جشن نیمه شعبان، بیش از یک هزار جلد کتاب در میان مردم توزیع و اهدا شد.

منصور محبی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) جشن بزرگ و با شکوه خیابانی نیمه شعبان، امروز یکشنبه، ۶ اسفندماه در شهر ایلام همزمان در سایر مناطق استان در حال برگزاری است و در شهر ایلام با برپایی ۴۰ غرفه با مشارکت ادارات و نهادهای دولتی و همکاری مردم تا ساعت ۹ شب ادامه دارد.

محبی ادامه داد: اهدای کتاب در این روز باشکوه، در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناسبت های مختلف است.

وی ادامه داد: با هدف اهدای حداکثری کتاب در میان جوامع مختلف هدف با انتخاب و توزیع کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، اعتقادی، اجتماعی، روان‌شناسی، کودک و نوجوان، هنری، ادبی، رمان و شعر و ادبیات بومی؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جشن بزرگ مردمی نقشی پررنگ دارد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: اهدای کتاب یک رفتار فرهنگی تاثیرگذار و کاربردی است که موجب تقویت فرهنگ کتابخوانی در میان مردم می شود و جشن ها و مناسبت های مذهبی و سیاسی، فرصت‌های مناسبی برای توسعه این فرهنگ ارزشمند است.

وی ادامه داد: تلاش این اداره‌کل همواره بر سهولت دسترسی مردم و جوامع هدف به کتاب های متناسب با روحیات و سلایق جامعه هدف بوده و در این راستا اقدامات مناسب و مستمری داشته است.

مؤلف کتاب «شخصیت‌پردازی در رمان دفاع مقدس» ادامه داد: خوشبختانه مردم از غرفه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال خوبی به عمل آورند و کتاب‌های مورد نیاز خود را دریافت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها