شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
۱۲۸ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی  مسجدسلیمان اهدا شد

خوزستان- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان از اهدای ۱۲۸ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان خبرداد.

آناهیتا باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بیان کرد: برای تقویت منابع کتابخانه‌ها تعداد ۱۲۸ جلد کتاب در طرح اهدای کتاب، احیای زندگی به کتابخانه‌های مسجدسلیمان اهدا شد.

باقری با بیان اینکه به روز بودن منابع کتابخانه‌ای باعث جذب بیشتر مردم به کتابخانه می شود، اظهار کرد: در طرح اهدای کتاب، احیای زندگی، مردم می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی شهر خود کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان بیان کرد: کتاب های جمع‌آوری شده متناسب با موضوعات مختلف و نیاز کتابخانه‌ها دسته‌بندی و در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار می‌گیرد.

وی با توجه به اینکه طرح پویش اهدای کتاب، احیای زندگی به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود، اضافه کرد: از عموم مردم برای پیوستن به پویش «اهدای کتاب؛ احیای زندگی» دعوت می شود نگاهی به قفسه‌های کتابخانه منزل و کمدهای خود بیندازند و کتاب‌هایی که خوانده‌اند، لذت برده‌اند و از آن مطالبی یادگرفته‌اند را برای اشاعه این حس خوب و به اشتراک گذاری آن تا تاریخ ۱۷ اسفند ماه به کتابخانه های محل زندگی خود اهدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها