شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
صفر تا صد اجلاس فوق‌العاده وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای همکاری اسلامی در استانبول

وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در استانبول در گفت‌وگو با فرهنگ گفت: اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی سازمان همکاری کشورهای اسلامی با حضور ۲۴ وزیر اطلاع‌رسانی، در استابول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حسن دیده بان، وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در استانبول در این گفت‌وگو، یکی از اهداف این اجلاس را بیان واقعیت‌ها و جنایات جنگ غزه دانست و تصریح کرد: جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌دهد در این اجلاس مستندسازی خواهد شد.

وی هدف دیگر اجلاس را انعکاس اخبار و واقعیات جنایات رژیم صهیونیستی در تمامی رسانه‌های کشورهای اسلامی برشمرد و افزود: در این اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی ضمن سخنرانی، به بیان جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد خواهند پرداخت تا این واقعیات در رسانه انعکاس یابد.

دیده‌بان ادامه داد: این اجلاس ازسوی سازمان oic سازمان همکاری کشورهای اسلامی متشکل از ۵۷ کشور است که از میان آن‌ها ۲۴ کشور در سطح وزرای اطلاع‌رسانی شرکت دارند.

وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در استانبول حوزه اثرگذاری اجلاس را بیان واقعیات جنایت رژیم صهیونستی در رسانه‌های کشورهای اسلامی عنوان و تصریح کرد: ایجاد وحدت میان رسانه‌های کشورهای اسلامی با هدف اطلاع‌رسانی جنایت رژیم صهیونیستی در حق کودکان و زنان غزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها