دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
پرطرفدارترین کتاب‌های حوزه روانشناسی در نمایشگاه هرمزگان

هرمزگان - پرطرفدارترین کتاب‌های حوزه روانشناسی، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان کدامند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، یکی از موضوعات پرطرفدار در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بخش روانشناسی است که در بخش ۶ و ۷ در حدود سه ردیف شامل روانشناسی، علوم اجتماعی، تربیت، موفقیت، اختلالات، ازدواج و خانواده است.

پرطرفدارترین کتاب‌های این حوزه، محکم در آغوشم بگیر - هفت گفتار برای یک عمر زندگی سرشار از عشق؛ معجزه شکرگزاری، جادوی فکر بزرگ، راز قدرت کائنات، معجزه سپاسگزاری، مثبت فکر کن و … است.

از دیگر آثار پر مخاطب این بخش می‌توان به رابطه موثر، مهارت‌های زناشویی، باورم کن بانو- همه را با یک چوب نزن مهربانو، صبح جادویی در روابط، پدران توانا دختران موفق ۱۰ رازی که هر پدری باید بداند، رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند، پیچ زندگی، مثل یک زن رفتار کن مثل یک مرد فکر کن، در حوزه موفقیت دنیایت را تغییر بده، کتاب‌های برایان تریسی، نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد، بازی زندگی، حواست را جمع کن، خودت باش دختر و اعتماد به نفس اشاره کرد.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان به صورت غیر رسمی از شنبه ۲۱ بهمن آغاز شد و تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و ۲۵ هزار عنوان با ۳۳۰ هزار جلد کتاب در ۲۹ راهرو به علاقه‌مندان کتاب عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کتابفروشی قلم ورامین IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    بسیار عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها