شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
گردآوری اشعار شاعران آئینی هرمزگان با موضوع امام رضا(ع) به پایان رسید

هرمزگان - دبیر «کانون خدمت رضوی استان هرمزگان» گفت: گردآوری اشعار شاعران آئینی هرمزگان با موضوع امام رضا(ع) به پایان رسید.

امیرحسین والا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از گردآوری اشعار رضوی شاعران آیینی استان هرمزگان و اعضای کانون شعر و ادب کانون‌ها خدمت رضوی استان هرمزگان با موضوع امام رضا (ع) و محبت رضوی همزمان با مبعث پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: به زودی برای اخذ مجوز این مجموعه و چاپ آن اقدام خواهد شد.

این شاعر و ناشر هرمزگانی ادامه داد: کانون شعر و ادب کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان قصد دارد با بهره‌گیری از توانایی‌های ادبی هنرمندان استان هرمزگان و اعضای این کانون، جنبه‌های مختلف زندگی این امام همام را در قالب‌های مختلف ادبی بیان کند.

وی با اشاره به این اولین مجموعه شعر رضوی اعضای کانون است، افزود: پیش از این نیز به همت این کانون مجموعه «یاضامن آهو» حاوی سه قصیده رضوی و کتاب کودک «همیشه کسی مراقب آهوهاست» چاپ و منتشر شده است.

این مولف پرکار در پایان گفت: آثار آئینی و ارزشمند مهرنوش ایزدپرست، امیرحسین والا، ایرج انصاری‌فرد، عبدالحمید انصاری نسب، محمدعلی قویدل فرد، محمود نارویی، لیلا سالاری، محمود زندیار، نازنین زهرا یگانه، اقبال طهماسبی گندمکاری، مطهره دهقانی، مرتضی رحیمی نژاد، زهرا اسپید، یحیی دهقانی، فاطمه بشیری زاده، بهزاد پودات، آمنه صفت زاده‌، فرزانه فرخی نژاد، مظفر علیمرادی، مهدی ناصریان، مرتضی نصیری و استاد محمدعلی بهمنی در این اثر چاپ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها