سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کتاب «با من طراحی کن» شماره ۳ و ۴ منتشر شد

کتاب «با من طراحی کن» نوشتهٔ حسین صدقی از انتشارات کتاب‌سرای میردشتی در نوبت اول زمستان ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «با من طراحی کن» نوشتهٔ حسین صدقی از انتشارات کتاب‌سرای میردشتی با ۲۱۶ صفحه در نوبت اول زمستان ۱۴۰۲ منتشر شد. این کتاب یک منبع کامل و جامع برای هنرمندان و علاقه‌مندان نقاشی که به دنبال ایده‌های نو و تأثیربرانگیز در آثار خود هستند گردآوری شده است.

نویسنده این کتاب علاوه بر اطلاعات جامع ضمن هنر نقاشی به تکنیک‌های خاص و جدیدی اشاره می‌کند که هنرمندان می‌توانند با پیروی از این تکنیک‌ها آثار بی‌نظیری از خود بر جای بگذارند.

کتاب «با من طراحی کن» علاوه بر شناخت کامل از موارد تخصصی هنر نقاشی از جمله سطح، رنگ، حجم و اسکلت انسان، حیوان و اشیا به شناخت کاملی از رنگ‌ها، کنتراست‌ها و روش‌های جدید خلق رنگ‌های جدید پرداخته است و از همه مهم‌تر به هنرمند می‌آموزد که طراحی با مدل زنده و طراحی از پارچه چگونه می‌تواند شکل حقیقی خود را داشته باشد.

در حقیقت این کتاب در دو شمارهٔ خود به کامل‌ترین مباحث نقاشی و فوت و فن‌هایی می‌پردازد که یک مبتدی از ابتدا می‌خواهد می‌آموزد و در نهایت به یک هنرمند واقعی تبدیل می‌شود.

کتاب با من طراحی کن شماره ۳ و ۴ در ده فصل کاملاً جذاب گردآوری شده است و قصد نویسنده بر این بوده است که هنرمندان و هنرجویان این حوزه را با سبک‌های مختلف نقاشی و ایده‌های جدید آشنا کند، همچنین به آموزش برخی از موارد تئوریک در زمینهٔ هنر نقاشی بپردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها