دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
نشست جهاد تبیین با محوریت کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم» برگزار شد

همدان - نشست جهاد تبیین با محوریت کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم» با حضور سردار لیالی نویسنده کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، نشست جهاد تبیین به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پایگاه بسیج کارگری شهید عبدالحسین برونسی شهرستان ملایر با مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر برگزار شد.

شهید سردار سلیمانی محور عزت و کرامت جامعه

نویسنده کتاب «بصیرت در مکتب حاج قاسم» با اشاره به نقش حاج قاسم در بصیرت افزایی در بین نیروهای سپاه قدس گفت: دشمن با جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

سردار رحیم لیالی بیان کرد: باید در هر موقعیتی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از تمامیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم و پشتیبان ولی فقیه باشیم.

وی در ادامه از سرداردل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو نام برد که تمام وجود خودش را وقف اهداف نظام و خدمت به مردم کرده بود و از وی به عنوان محور عزت و کرامت جامعه نام برد و گفت: مسؤلان باید خود را خادم ملت بدانند و با همه توان خدمتگذاری شایسته، برای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی باشند.

سردار لیالی به نقش مطالعه در افزایش بصیرت و آگاهی اشاره کرد و ضمن بیان خاطره ای از شهید سلیمانی گفت: آخرین کتابی که سردار دلها شهید سلیمانی خوانده بودن، کتاب (انسان و سرنوشت نوشته شهیدمطهری) بوده است.

در پایان مراسم با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان ملایر و با هدف تکریم و بزرگداشت مقام شامخ شهدا از خانواده شهیدان پیریایی و لادن تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها