یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
یازدهمین نشست تخصصی «بازایران‌شناسی» برگزار می‌شود

یازدهمین نشست تخصصی «بازایران‌شناسی» با حضور محمدعلی رجبی دوانی، استاد دانشگاه شاهد و عضو پیوسته فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی، در ادامه برنامه‌های تحقیقاتی گروه «مطالعات ایران‌شناختی» و به‌منظور پاسخ به مسائل و پرسش‌های مطالعات ایران‌شناسانه در ایران به‌مثابه حوزه‌ای نو، با دعوت از صاحب‌نظران این عرصه، سلسله‌نشست‌هایی تخصصی را برگزار می‌کند.

یازدهمین نشست از این سلسله، با حضور محمدعلی رجبی دوانی، استاد دانشگاه شاهد و عضو پیوسته فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. مهم‌ترین محورهای بحث در این برنامه عبارت‌اند از «اهمیت و تمایز هنر ایرانی از دیگر هنرهای ملل جهان» و «رابطه هویت ایرانی با هنر».

دبیری این نشست را مجید بهستانی بر عهده خواهد داشت. در این سلسله‌نشست‌، بنیاد ایران‌شناسی میزبان (حضوری و مجازی) همه علاقه‌مندان به حوزه مطالعات ایران و ایران‌شناسی خواهد بود.

این نشست دوشنبه ۱۸ دی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در تالار دکتر حسن حبیبی بنیاد ایران‌شناسی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از نشانی www.skyroom.online/ch/iranology/neshast در آن حاضر باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها