چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
شهرکرد میزبان رویداد ملی «روایت حبیب» شد

چهارمحال و بختیاری- پهلوانان در زورخانه پوریای‌ولی شهرکرد به یاد سرداردل‌ها، سومین رویداد ملی«روایت حبیب» را با نوای علی علی (ع) میزبانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، سومین رویداد ملی «روایت حبیب» با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد؛ سهراب مهدیان، رئیس هیأت ورزشهای پهلوانی و زورخانه‌ای استان؛ احسان قائدی، رئیس حوزه هنری؛ اکبر ایازی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد و جمعی از هنرمندان، پهلوانان و دوستداران سردار دلها در محل زورخانه پوریای ولی شهرکرد برگزار شد.

شهرکرد میزبان رویداد ملی «روایت حبیب» شد


در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: شهید سلیمانی منشأ خیر و خدمات بسیار و یک الگوی تمام‌عیار انسانیت و کمال است که منش و سبک زندگی این شهید والامقام می‌تواند الگوی خوبی برای همه ما باشد.

وی زورخانه را مکانی دارای اصالت عنوان کرد که پهلوانان با یاد مولی علی (ع) مشق ورزش می‌کنند و برگزاری رویداد «روایت حبیب» و گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی توسط پهلوانان در زورخانه‌های سراسر کشور را اقدامی ارزنده دانست.

روایتگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی، رونمایی از قطعه موسیقی «سردار سردیار» اثر رضا صالحی و انجام ورزش‌های زورخانه‌ای توسط پهلوانان زورخانه پوریای‌ولی بخشی دیگری از برنامه‌های اجرا شده در این رویداد ملی در چهارمحال و بختیاری بود.

شهرکرد میزبان رویداد ملی «روایت حبیب» شد

شهرکرد میزبان رویداد ملی «روایت حبیب» شد

شهرکرد میزبان رویداد ملی «روایت حبیب» شد

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماشاءالله به آقای مهدیان ریس کل IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها