سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
رویداد ملی «روایت حبیب» در بروجرد برگزار می‌شود

لرستان - همزمان با سراسر کشور در گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی ، حوزه هنری لرستان میزبان برگزاری سومین رویداد ملی «روایت حبیب» است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بروجرد، همزمان با سراسر کشور سومین رویداد ملی «روایت حبیب» با موضوع شهید سردار «قاسم سلیمانی» در این شهرستان برگزار می‌شود.

این برنامه دوازدهم دی‌ماه ساعت ۱۹ با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و مردم در زورخانه «وحدت» برگزار خواهد شد.

پخش کلیپ، شعرخوانی، اجرای نمایش، اجرای ورزش زورخانه‌ای (میل‌زنی) از سوی ورزشکاران، روایت‌گری از خاطرات سردار دل‌ها از جمله بخش‌های این برنامه خواهد بود.

به گزارش ایبنا، حوزه هنری در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هدف تبیین شاخص‌های مکتب این شهید بزرگوار و مشارکت با فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، در قالب سومین رویداد «روایت حبیب» برنامه‌های خود را در ۴۰ نقطه ایران و در ۴۰ زورخانه کشور به صورت همزمان برگزار می‌کند. این زورخانه‌ها در ۹ شهرستان و ۳۱ مرکز استانی قرار دارند که پیوست فرهنگی هنری دارند.

در این مجموعه برنامه‌ها، از تولیدات مرتبط با مکتب شهید سلیمانی و خاطرات این شهید بزرگوار همچون تولیدات مکتوب، تصویری و تجسمی که در سال گذشته در مراکز استانی‌ها حوزه هنری تولید شده‌اند نیز رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها