یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
مسابقه فرهنگی و هنری «انتقام سخت» فراخوان داد

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مسابقه فرهنگی و هنری «انتقام سخت» در زنجان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج «قاسم سلیمانی» به دلاورمردی و رشادت‌های آن شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: مهمترین مولفه در سیره رفتاری و شخصیتی سردار سلیمانی آن بود که هرگز تسلیم نشد، مقاومت وجه جداناشدنی از سبک زندگی حاج قاسم بود.

وی با اشاره به اینکه هر سال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ایشان برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه کانون‌های مساجد بزرگترین شبکه تبلیغی در رده سنی کودک و نوجوان است؛ تلاش می‌شود به نحو احسن از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های کانون‌های مساجد فرهنگ‌سازی دینی مبتنی بر اجرای سلسله فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری در مساجد است، افزود: در همین راستا برنامه فرهنگی و هنری با عنوان «انتقام سخت» با همکاری کانون‌های مساجد و صدا و سیما اجرا خواهد شد.

اسلامی موضوعات این مسابقه فرهنگی و هنری را لحظه شنیدن شهادت حاج قاسم سلیمانی، وصیت نامه سردار و نامه‌ای به سردار اعلام کرد و گفت: این برنامه در بخش‌های دلنوشته، شعر و دکلمه و نقاشی برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده آثار برتر در حوزه شعر و دکلمه و دلنوشته به صورت کتابچه چاپ و در حوزه عکس نیز در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان ادامه داد: از سایر برنامه‌های اجرایی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ برگزاری حلقه‌های بصیرتی است که با تمرکز بر محور موضوعاتی نظیر فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و فرهنگ دینی با هدف ارتقای دانش بچه‌های مسجد در عرصه‌های مذکور برپا خواهد شد.

اسلامی با اشاره به برگزاری پویش «برای حاج قاسم» با هدف کمک و یاری مردمی در خدمت رسانی مساجد به نیازمندان گفت: این پویش از ویژه برنامه‌های کمیته ستاد مساجد و روحانیون است که توسط مردم در محلات با محوریت مسجد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط