سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
پویش کتابخوانی سردار دل‌ها در زنجان برگزار می‌شود

زنجان-طبق هماهنگی صورت گرفته برنامه‌های متعددی از جمله پویش کتابخوانی سردار دل‌ها به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی؛ پویش کتابخوانی سردار دل‌ها در زنجان برگزار می‌شود و برندگان انگشتر عقیق یادبود حاج قاسم سلیمانی را هدیه خواهند گرفت.

یکی از این برنامه‌ها که به همت معاونت فرهنگی سپاه استان برگزار می‌شود، پویش کتابخوانی سردار دل‌هاست که ویژه مخاطبین بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به معاون فرهنگی سپاه استان و پایگاه‌های بسیج مراجعه کرده و کتاب‌های «عزیز زیبای من» و «کتاب عمو قاسم» را تهیه کنند.

از جوایز این مسابقه کتابخوانی ۵۰ انگشتر عقیق یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی، ۵۰ قواره چادر مشکی، ۵۰ عدد ساعت هوشمند، ۵۰ عدد اسپیکر بلوتوثی، ۵۰ عدد فوتبال و ۵۰ قواره چادر نماز همراه با سجاده خواهد بود.

نشست‌های تخصصی ادبیات در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود

نشست‌های تخصصی ادبیات با همکاری مراکز کانونی و به منظور ارتقای سطح آگاهی اعضای کانون پرورش فکری در زنجان برگزار می‌شود.

توانمندسازی اعضای به قالب رسیده داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده‌اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن نویسندگان نوجوان است.

برگزاری جشن قبولی دانشجو نویسندگان جوان از برنامه‌های جنبی این نشست بود که با هدف ایجاد انگیزیش در اعضای جدید و همینطور فراهم آوردن فضای صمیمانه با هدف هم‌افزایی بین اعضای فعال انجمن و اعضای سابق برگزار شد.

پیک امید به روستاها رفت

طرح پیک امید در مرکز شماره یک، کتابخانه سیار روستایی قره‌پشتلو و کتابخانه سیار روستایی زنجان برای دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس روستاهای چومالی و قندرقا از توابع استان زنجان با هدف ترغیب کودکان به مطالعه برگزار شد.

قصه گویی، سرود، معرفی و بلندخوانی کتاب، مسابقه، شعرخوانی و اهدای کتاب به کلیه شرکت کنندگان از برنامه‌های این طرح بود.

طرح پیک امید بیشتر در مناطق روستایی و به منظور برخورداری دانش‌آموزان روستایی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

اجتماع بزرگ قرآنیان در زنجان برگزار شد

در راستای ترویج معارف قرآنی به صورت مستمر اجتماع قرآنیان برگزار و در این محفل قرآن خوانی توسط قاریان و حافظان برتر استانی انجام می‌شود.

در همین راستا چهارمین اجتماع بزرگ قرآنیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد و در این مراسمات مطالبی درباره راهکارهای تشویق کودکان و نوجوانان به قرائت قرآن و حفظ این کتاب آسمانی مطرح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط