شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
«انتخابات در جنگل» منتشر شد

کتاب «انتخابات در جنگل» به قلم پاولا دزگالدو و پدرو مرکان با ترجمه امیرحسین میرزائیان از سوی انتشارات نردبان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حیوانات از کارهای خودسرانه سلطان جنگل خسته شده‌اند و می‌خواهند برای اولین‌بار در جنگل‌شان انتخابات برگزار کنند! رقابت نامزدهای رئیس جنگل باید دیدنی باشد.

در این اثر چند حیوان دیگر همراهِ شیر، نامزد انتخابات می‌شوند و تلاش می‌کنند نظر و رأی اهالی جنگل را به سمت خود جلب کنند. باید دید چه حیوانی موفق می‌شود؟ و به چه دلیل؟ این اثر با توضیحاتی که در پایان کتاب قرار گرفته است، منبع کوتاه و ساده‌سازی‌شده مناسبی برای کودکان است تا با مفهوم انتخابات و حق رأی آشنا شوند.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

«هر کدام از نامزدهای انتخابات سرگرم بحث و گفت‌وگو با حیوانات شدند تا آن‌ها را قانع کنند بهترین رئیس می‌شوند. آن‌ها در تلویزیون سخنرانی کردند. آن‌ها با حیوانات جنگل عکس‌های دونفره گرفتند. آن‌ها برگه‌های تبلیغاتی پخش کردند. آن‌ها با حیوانات درباره‌ی راه‌حل مشکلات جنگل بحث کردند.».

کتاب «انتخابات در جنگل» به قلم پاولا دزگالدو و پدرو مرکان با تصویرگری آندره رودریگز و لاریسا ریبرو اثری از ادبیات کودک کشور پرتغال است که انتشارات نردبان با ترجمه امیرحسین میرزائیان برای گروه سنی بالاتر از پنج سال در ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان دو هزار نسخه و به بهای ۷۹ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط