شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
مجمع عمومی عادی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی برگزار می‌شود

سومین مجمع عمومی سالانه انجمن فرهنگی ناشران آموزشی یکشنبه ۱۰ دی ماه برگزار می‌شود.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری سومین مجمع عمومی عادی سالانه انجمن فرهنگی ناشران آموزشی، گفت: این مجمع یکشنبه ۱۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و حضور وکیل یا قائم‌مقام قانونی ناشران با ارائه‏ معرفی‏نامه با مهر انتشارات الزامی است.

وی با اشاره به دستور جلسه مجمع عمومی، افزود: ارائه گزارش مالی توسط بازرس قانونی، ارائه گزارش هیئت مدیره ازعملکرد انجمن، انتخاب بازرس و سایر مواردی که تصمیم‏گیری درباره‏ آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی است، دستورات مجمع هستند.

آصفی ادامه داد: طبق اساسنامه و روال، هر دوره بازرس انجمن با بررسی گزارش و روند مالی انجمن، گزارش کاملی از فرآیند مالی انجمن تهیه و در مجمع اعلام می‌کند، همچنین بازرس هر سال باید انتخاب شود.

وی با بیان اینکه هیئت‌مدیره نیز گزارشی از تعاملات انجمن با مجموعه‌های مختلف ارائه خواهد کرد، گفت: تعامل با وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، انجام کارهای مالیاتی و بیمه انجمن، حضور در نمایشگاه تهران و استانی، چگونگی عضویت و حق عضویت، برخورد با کانال‌های تلگرامی متخلف و اقدامات انجام شده و … برخی از این گزارش‌ها هستند.

مجمع عمومی عادی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی یکشنبه ۱۰ دی‌ماه از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها