دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کتاب «آنچه سینما است!» به چاپ ششم رسید

کتاب «آنچه سینما است!» نوشتهٔ دادلی اندرو و ترجمهٔ مجید اخگر از انتشارات بیدگل به چاپ ششم رسید. چاپ اول این کتاب در سال ۲۰۱۰ میلادی بوده و در حال حاضر با ۲۰۸ صفحه به قیمت ۱۷۵ هزار تومان در پاییز ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «آنچه سینما است!» به افرادی که علاقه‌مند به حوزه سینما و تحولات تاریخ سینما هستند مناسب است. این کتاب نه‌تنها بر تحولات تاریخ سینما متمرکز شده است؛ بلکه تحولات دیجیتالی اخیری که بر ماهیت سینما تأثیرگذار بوده هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این کتاب سعی بر آن دارد از پی تحولاتی که اخیراً در رسانه‌های نو و تصویرپردازی‌های دیجیتال روی داده، امکانات و معنای تازهٔ سینما را باتوجه‌به ماهیت سینما مورد بررسی قرار بدهد.

اندرو نویسنده کتاب «آنچه سینما است» بحث خود را با فیلم‌های برجستهٔ تاریخ سینما به‌ویژه سینمای فرانسه آغاز می‌کند و مباحث خود را با تمرکز بر دو فیلم برجسته چهارصد ضربه، اثر فرانسوا تروفو، و سرگذشت شگفت‌انگیز اَملی پولن، اثر ژان پیر ژونه با رویکرد ماهیت سینما به‌صورت اجمالی جمع‌آوری می‌کند.

کتاب «آنچه سینما است!» نوشتهٔ دادلی اندرو و ترجمهٔ مجید اخگر از انتشارات بیدگل در حال حاضر با ۲۰۸ صفحه به قیمت ۱۷۵ هزار تومان در پاییز ۱۴۰۲ به چاپ ششم رسیده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمدحسین IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    کاش یه بریده‌ای از کتاب رو هم تو گزارش‌تون می‌آوردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط