چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
اعتبار تخصیص داده شود ساختمان کتابخانه دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: براساس قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در صورت تخصیص اعتبار ساختمان کتابخانه درجه ۲ پلدختر دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در پلدختر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، رئیس گروه علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، فرماندار پلدختر و جمعی از مسئولین شهرستان پلدختر از پروژه کتابخانه درجه ۲ این شهرستان بازدید کرد.

اعظم روانشاد در حاشیه این بازدید گفت: عملیات اجرایی ساخت کتابخانه پلدختر از سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر با زیربنای ۸۰۰ متر در دو طبقه آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: با توجه به قول مساعد همکاران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تخصیص اعتبارات باقی مانده از پروژه و قول پیمانکار به منظور تکمیل موارد باقی مانده از طرح، ساختمان این کتابخانه تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اعتبار تخصیص داده شود ساختمان کتابخانه دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل کتابخانه‌های استان نیز گفت: در صورت تحویل ساختمان کتابخانه، تجهیز آغاز خواهد شد.

سیدسجاد راستخانه افزود: در نظر داریم دومین کتابخانه بروز استان و شایسته دولت انقلابی را تحویل مردم عزیز پلدختر دهیم.

به گزارش ایبنا، هماهنگی و نظارت بهزیستی بر مناسب‌سازی فضای معلولان کتابخانه، برطرف شدن مسائل پیش روی حق انشعابات کتابخانه در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها