چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
رفع مشکلات کتابخانه‌های عمومی کامیاران با کمک مسئولان و خیران امکان‌پذیر است

کردستان - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران دارای مشکلاتی است، گفت: رفع این مسائل با کمک و همراهی مسئولان شهرستان و خیران امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کامیاران، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی چهارشنبه در بازدید از کتابخانه عمومی شهید نعمتی شهرستان کامیاران بر لزوم حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و گفت: این نهاد وظایف بسیار مهم و ارزشمندی بر عهده دارد و باید به خوبی مورد حمایت قرار گیرد.

وی بیان کرد: ارتقای سرانه مطالعه و افزایش آگاهی و بصیرت در جامعه به همت نهادهای فرهنگی مانند کتابخانه‌های عمومی صورت می‌گیرد و حمایت از آن در نهایت به نفع جامعه و کشور است.

حجت الاسلام پورذهبی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران دارای مشکلاتی است که رفع آنها با کمک و همراهی مسئولان شهرستان و خیرین امکان‌پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی وظیفه ای همگانی است و علاوه بر متولیان این حوزه سایر بخش‌ها نیز در آن سهیم هستند.

معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به منظور بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران با همراهی معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، کیانوش ثقفی نیا، فرماندار کامیاران و جمعی از مسئولان این شهرستان از کتابخانه عمومی شهید نعمتی کامیاران بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها