جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
آمادگی ستاد برگزاری برای حضور مردم در آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم

خراسان شمالی- هجدهم آذرماه سال جاری و همزمان با برگزاری آئین اختتامیه چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم همه مردم و مسئولان استان خراسان آماده برگزاری این اختتامیه ملی مذهبی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، مسئولان عالی رتبه برگزاری این مسابقات از تدابیر لازم برای حضور پرشور مردم در آیین اختتامیه چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر دادند.

ستاد برگزاری نیز آمادگی کامل خود را برای حضور گسترده مردم در اختتامیه ملی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اعلام کرده‌اند.

مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم خراسان‌شمالی از لحظه آئین افتتاحیه آغاز به کار این دوره از مسابقات تاکنون و با توجه به پیش‌بینی حضور چند هزار نفری مردم در آیین پایانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ستاد برگزاری مسابقات تمام تدابیر لازم را برای حضور چند هزار نفری مردم در محل برگزاری این دوره از مسابقات؛ مجموعه اقامتی هتل داریوش بجنورد اندیشیده و امکانات لازم برای حضور اقشار مختلف مردم شریف و عزیز در نظر گرفته شده است.

پیش‌بینی وسیله ایاب و ذهاب از میدان شهید به میدان آزادگان و امام رضا علیه السلام تا محل برگزاری مسابقات توسط شهرداری بجنورد انجام گرفته است.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد و در ۲ بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ شرکت کننده آغاز شده است، امروز عصر همزمان با آخرین روز مسابقات، با رقابت فینالیست ها به پایان می رسد و برترین های این رقابت فردا معرفی خواهند شد.

به گزارش ایبنا، مسئولان ستاد برگزاری چهل‌وششمبن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد از مردم ولایتمدار شهرستان های استان خراسان شمالی دعوت کرده‌اند تا در مراسم اختتامیه روز شنبه ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۳.۳۰ لغایت ۱۶.۳۰ شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط