پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
«جشن کتاب» در زنجان برگزار شد

زنجان- ویژه برنامه «جشن کتاب» پیرامون اجرای نمایش، قصه‌گویی، خوانش سرود، معرفی خدمات کتابخانه و تجلیل از اعضای فعال به میزبانی چند کتابخانه عمومی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ویژه برنامه «جشن کتاب» پیرامون اجرای نمایش، قصه‌گویی، خوانش سرود، معرفی خدمات کتابخانه و تجلیل از اعضای فعال به میزبانی چند کتابخانه عمومی زنجان برگزار شد.

در حاشیه این برنامه کتاب‌های عمومی در ارتباط با دین و اندیشه در رده سنی کودک و نوجوان به اعضایی که در این جشن حضور داشتند؛ اهدا شد؛ از دیگر برنامه‌های جانبی در این مراسم بیان راهکارهای خوانش صحیح کتاب و همچنین کتاب‌های مناسب این رده سنی بود که توسط مدرس حاضر ارائه شد.

کتابخانه «شهدای دندی» میزبان کارگاه «سواد رسانه‌ای» شد

به منظور آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای» با حضور امام جمعه شهر دندی در کتابخانه شهدا برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی‌های مربوطه در رابطه با نحوه فعالیت در شبکه‌های مجازی و همچنین اخبار درست و نادرست به اعضای کتابخانه‌ها آموزش داده شد.

غرفه کتابخانه‌های عمومی در نمایشگاه خدمات کسب و کار مستقر می‌شود

به منظور مشارکت فعال در فضای کسب و کار و شناساندن ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در شکل‌گیری و توسعه کسب و کارهای کوچک، غرفه «کتابخانه‌های عمومی استان زنجان» در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری، فن بازار و نخستین نمایشگاه خدمات کسب وکار استان استقرار می‌یابد.

امروزه رویکرد ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی کشور تغییر یافته و یکی از خدمات نوین کتابخانه‌های عمومی، فراهم کردن زمینه ایجاد و توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک در کتابخانه‌های عمومی است،

توجه به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و حمایت از اقدامات کارآفرینانه با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به‌منظور مشارکت فعال در فضای کسب‌وکار کشور از جمله اهداف برپایی این غرفه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط