شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
«مزرعه حیوانات» برای کودکان منتشر شد

ایلام- انتشارات صبح آراد، کتاب «مزرعه حیوانات» را برای مخاطبان کودک منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، مائده شیروانی، نویسنده ایلامی کتاب «مزرعه حیوانات» را برای مخاطبان کودک در نشر صبح آراد منتشر کرد.

این کتاب مناسب کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» است و نویسنده با بهره‌گیری از زبانی ساده و اشعاری روانّ تلاش داشته اندیشه و پیام مورد نظرش را به مخاطب انتقال دهد.

نشر صبح آراد، کتاب مزرعه حیوانات را با تصویرگری مهتاب قبادیان و طراحی و صفحه آرایی حشمت‌الله آقایی در ۱۶ صفحه و به قیمت ۷۰ هزارتومان در سال ۱۴۰۲ در ۱۰۰۰ جلد منتشر کرده‌است.

ادبیات کودک و نوجوان در استان ایلام، نسبت به استان‌های همجوار، ادبیاتی نوپاست و نویسندگان و شاعران این عرصه تاکنون تلاش‌هایی در راستای آفرینش و انتشار کتاب در قالب‌های: داستان، رمان، شعر، بازنویسی و بازآفرینی در دو زبان کردی و فارسی داشته‌اند که این حرکت‌ها و تلاش‌ها، به تقویت و حمایت جدی نیاز دارند.

بخشی از کتاب:

«صاحب مزرعه گفت: می خواهم یکی از شماها را که غذا می‌خورد و کار مفیدی برای مزرعه انجام نمی دهد، را بیرون کنم. به گربه نگاه کرد که با پنجه هایش خاک را زیر و رو می کرد…»

مائده شیروانی (۱۳۶۲) نویسنده کودک و نوجوان، تاکنون کتاب‌های موشی خانم تیزگوش و دوستان، دوستان آب و زمین، درخت سیب مغرور، موشی خانم به سفر می‌رود، انارک و جوجه و گیسو کمند از او منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها