شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
بیش از ۳۰۰ جلد کتب مذهبی، مهدوی و شهدایی در بندرعباس توزیع شد

هرمزگان - در حاشیه راهپیمایی دفاع از کودکان مظلوم غزه در بندرعباس، بیش از ۳۰۰ جلد کتب مذهبی، مهدوی و شهدایی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در حاشیه راهپیمایی حمایت از فلسطین قهرمان و دفاع از کودکان مظلوم غزه در بندرعباس، همزمان با سراسر کشور، به همت گروه وقف کتاب مطالعه در گردش هرمزگان با مدیریت مهدی فیروزی و مشارکت دانش آموزان دختر متوسطه اول دبیرستان نفیسه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با مدیریت وحیده سلاجقه، بیش از ۳۰۰ جلد کتب مذهبی، مهدوی و شهدایی در این راهپیمایی عظیم و خودجوش و مردمی توزیع شد.

سلاجقه هدف از مشارکت در این طرح در این روز خاص را اینگونه شرح داد: همشهری و همسایه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در کرمان بودم و از زمان دفاع مقدس دوشادوش زنان و مردان زادگاهم به جبهه کمک رسانی می‌کردیم.

این معلم انقلابی ادامه داد: اینک نیز در این جنگ رسانه‌ای و آخر الزمانی و عصر فتنه پس از آشنایی با طرح وقف کتاب از طریق خبرگزاری کتاب ایران به اتفاق دانش آموزان دبیرستان محله بسیار محروم قریشی ها و سنگ کن بندرعباس مشتاقانه در این طرح حضور یافتیم تا هم حمایتمان از مردم ستمدیده غزه را اعلام کنیم و هم از این طرح موفق و جالب و کار رسانه‌ای شما قدردانی کنیم.

این راهپیمایی حماسی عصر شنبه (۲۷ آبان ۱۴۰۲) از میدان حضرت امام خمنی (ره) پارک شهید دباغیان بندرعباس تا مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها