سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
جشنواره بین‌المللی قصه گویی در آذربایجان‌غربی آغاز شد/ قصه با موضوع سردار سلیمانی

آذربایجان‌غربی- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان با حضور کودکان و مربیان آغاز و به‌مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، زهرا آبسوران، صبح سه‌شنبه، در مراسم بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان آذربیجان‌غربی، گفت: شعار جشنواره قصه‌گویی «با قصه لبخند بسازیم» است و در بخش‌های مدرن و کلاسیک، زبان اشاره، آیینی سنتی ،۹۰ ثانیه و بین المللی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در مرحله استانی ۲۰۵ نفر آثار خود را در سامانه بارگذاری کردند، گفت: امسال با اضافه شدن جوایز ویژه به جشنواره، شاهد اجرای قصه با موضوع غزه، قصه با تکیه بر لبخند و قصه با موضوع سردار سلیمانی نیز خواهیم بود.

آبسوران ادامه داد: از بین آثار بارگذاری شده در این مرحله ،۳۷ قصه در حوزه نوجوانان، بزرگسالان و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در بخش‌های مدرن و کلاسیک، زبان اشاره و آیینی سنتی پایش و با محوریت قصه‌های قرآنی، دینی، مذهبی، روایت اراده‌ها، آزاد و نام آوران به رقابت خواهند پرداخت.

وی برگزاری نشست تخصصی برای قصه گویان، برپایی ایستگاه‌های ادبی، نمایشگاه تصویرسازی با موضوع غزه، نمایشگاه تولیدات کارآفرینان و معرفی کتاب را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها