یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
اهدای بیش از هزار جلد کتاب و مجله با آغاز هفته کتاب در میناب

هرمزگان - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میناب گفت: با آغاز هفته کتاب، بیش از هزار جلد کتاب و مجله به صورت رایگان بین مردم توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میناب با اعلام برنامه‌های هفته کتاب گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و به میمنت گرامی‌داشت هفته کتاب، بیش از هزار جلد کتاب و مجله به صورت رایگان بین مردم این شهرستان توزیع شد.

علیرضا صبور ضمن گرامی‌داشت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با شعار: «آینده خواندنی است» ادامه داد: بیش از ۲۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی برای این هفته در میناب پیش بینی شده است.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و بالا بردن سرانه کتاب در شهرستان در هفته کتاب، پیک کتاب و ارسال رایگان کتاب به شهروندان مینابی انجام می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میناب بیان کرد: نشست کتابخوان، نمایشگاه‌های کتاب، دیدار با امام جمعه، دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، غبارروبی گلزار شهدای و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، مسابقات نقاشی، معرفی کتاب در فضای مجازی، طرح کتابت قرآن کریم در بخش کودک و نوجوان و برنامه های قصه گویی به کودکان، جمع خوانی، حضور کتابداران در مدارس و نواختن زنگ کتابخوانی در مدارس میناب بخشی از این برنامه‌های کتاب محور است.

شهرستان تاریخی میناب در ۹۵ کیلومتری شرق بندرعباس واقع است و ۶ باب کتابخانه عمومی، یک باب کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه در حال احداث در شهرهشبندی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها