شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
ویژه برنامه جشن هفته کتاب و قصه‌گویی در شهرستان دامغان برگزار شد

سمنان- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان از برگزاری ویژه برنامه جشن هفته کتاب و قصه‌گویی در شهرستان دامغان با فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

آزاده امینیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی اداره کتابخانه های عمومی دامغان با همکاری کانون فرهنگی مسجد بلال، گروه مادران نور، بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ویژه برنامه جشن هفته کتاب و قصه گویی با حضور حمزه خوشبخت مرد قصه گویی ایران و عضو شورای کتاب کودک برگزار کرد.

وی با اشاره به این مطلب که این ویژه برنامه که با حضور دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی مدارس شهرستان دامغان در محل سالن منوچهری دامغانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد افزود: در این برنامه سه قصه از کتاب‌های «این خرس خرس است مگر وقتهایی که خرس نیست»، «این درخت من است» و «این میوه خودمه» برای بچه ها قصه گویی کردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی دامغان همچنین گفت: در راستای برگزاری این برنامه مسابقه نقاشی و خلاقیت با محوریت کودکان غزه نیز اجرا شد.

امینیان گفت: در پایان این مراسم از دانش آموزان تارا حاجی پروانه، فرانک دربانی و نازگل شاداب که به اجرای شاهنامه خوانی و حافظ خوانی و شعر خوانی پرداختند با اهدا لوح تقدیر و هدایا تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها