چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
پایگاه تخصصی مطالعاتی فلسطین در کتابخانه دیجیتال رضوی رونمایی شد

خراسان‌رضوی- کتابخانه دیجیتال رضوی، در راستای نهضت روشنگری از حقوق ضایع شده مردم فلسطین، پایگاه تخصصی مطالعاتی فلسطین را در همایش «فلسطین سرزمین پایداری» رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مسئول امور سازماندهی و توسعه منابع دیجیتال کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: در این پایگاه مشتمل بر ۳۷۴۰ رکورد منبع دیجیتال مرتبط با کشور فلسطین و سرزمین‌های اشغالی از قبیل نسخه خطی، چاپ سنگی، کتاب چاپی، پایان نامه، منابع الکترونیکی، بریده جراید و . . . بارگذاری و از طریق وب سایت کتابخانه به نشانی «digital.aqr.ir» در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مهدی کریمی تصریح کرد: دسترسی به منابع این پایگاه طبق قوانین کپی رایت از طریق مطالعه آنلاین و یا از طریق سامانه های خدمات تحویل مدرک و امانت منابع کتابخانه دیجیتال صورت گرفته است.

وی، دسترسی سریع و آسان پژوهشگران به منابع اطلاعاتی دیجیتال موجود در آستان قدس رضوی با محور موضوعی فلسطین را هدف راه‌اندازی ین پایگاه عنوان کرد.

کتابخانه دیجیتال رضوی با ایجاد امکان دسترسی به منابع موجود در کتابخانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به ویژه منابع نایاب و کمیاب، زمینه آموزش و پژوهش را برای اهل مطالعه تسهیل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها