سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
استان سمنان میزبان ۵۰ ویژه برنامه هفته کتاب خواهد بود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای ۵۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از سمنان، فرشید فلاح ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ارشاد اسلامی سمنان از اجرایی شدن ۵۰ ویژه برنامه هفته کتابخوانی در این استان خبر داد و بیان کرد: ترویج مطالعه با مشارکت مردم محور برنامه ها است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های کتاب از جمله برنامه های شاخص هفته کتابخوانی در استان سمنان است، افزود: در این هفته شاهد رونمایی از کتاب و نشست استانی مولفان و ناشران و شاعران استان نیز خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری محافل ادبی در شهرستان‌های استان خبر داد و ابراز کرد: بازدید کتابفروشی ها و برگزاری کارگاه داستان نویسی و خوانش کتاب از دیگر برنامه های این ایام در هشت شهرستان استان سمنان محسوب می شود.

فلاح با بیان اینکه تجلیل از مؤلفان بومی از جمله برنامه های شاخص هفته کتابخوانی در استان سمنان محسوب می شود، گفت: در این ایام شاهد برگزاری برنامه تقدیر از ناشران و فعالان حوزه کتاب نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این ایام جشن کتاب در استان سمنان برگزار می شود، گفت: نشست های مختلف با موضوع کتاب و کتابخوانی و … از دیگر برنامه های هفته کتابخوانی در استان سمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هفته کتاب و کتابخوانی امسال در حالی برگزار می شود که سمنان به عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شده و برنامه های هفته کتاب در این استان به این مناسبت، حال و هوایی خاص خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها