یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری مازندران در بندپی بابل راه‌اندازی شد

مازندران-مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری مازندران ویژه کودکان و نوجوانان منطقه بندپی شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، حامد فاضلی بعدازظهر یکشنبه در مراسم راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در بندپی بابل، اظهار کرد: کتابخانه‌های سیار روستایی از جمله فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که به منظور توسعه کتابخوانی شکل گرفته است.

وی افزود: امیدواریم از این پس خدمات فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی کانون برای گروه سنی کودک و نوجوان و دانش آموزان این منطقه پررنگ‌تر ازگذشته شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران ضمن مهم خواندن نقش خیران در توسعه عدالت فرهنگی در راستای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، گفت: این خودرو با حمایت بانو سیده زهرا محمودیان به نمایندگی جمعی از خیران شهرستان بابل به کانون اهدا شد و با تجهیز و مناسب سازی، با حضور یک مربی تخصصی و امکانات فرهنگی از جمله کتاب به ارائه خدمات در روستاها و مدارس این منطقه می‌پردازد.

این مسئول تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با داشتن مراکز کتابخانه‌ای ثابت، سیار و پستی و با انجام بیش از ۶۰ فعالیت در راستای شکوفایی استعدادهای نسل آینده‌ساز کشور تلاش می‌کند.

فاضلی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم و کودکان بی‌دفاع غزه، را محکوم می‌کنیم چرا که امنیت و آرامش بدیهی‌ترین حقوق کودکان است.

کتابخانه سیار روستایی کانون مازندران در بندپی بابل راه‌اندازی شد

در ادامه امام جمعه بندپی نیز با قدردانی از این اقدام فرهنگی کانون ویژه کودکان و نوجوانان، بر اهمیت فعالیت و خدمت به این نسل مهم و آینده ساز تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد عابدی خطاب به دانش‌آموزان شرکت کننده در این مراسم، با اشاره به اینکه کتاب گنج ارزشمندی است، گفت: این گنج‌ها باید با دستان شما گشوده و خوانده شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حنانه سادات IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    عالی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها