جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
ناصر دوستی برگزیده کنگره ملی شعر عاشورایی شد

زنجان- ناصر دوستی از شاعران آئینی زنجان برگزیده کنگره ملی شعر عاشورایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، نخستین کنگره ملی شعر عاشورایی که به همت دفتر امام جمعه شهر جدیدمهستان استان البرز برگزار شد، افزود: این کنگره با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

این کنگره شعر در دو بخش اصلی و ویژه در قالب اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و شهدای کربلا و در بخش ویژه داستان کوتاه از ابتدای ماه محرم برگزار شد.

طبق نظر هیات داوران برگزیدگان بخش اصلی جشنواره شامل نفر اول ناصر دوستی از استان زنجان، نفر دوم داود کوچکی از استان البرز و نفر سوم حسین جعفری از استان تهران بود.

ناصر دوستی از شاعران زنجانی است که در جشنواره‌های شعر آئینی حائز مقام‌های بسیاری شده است، کسب مقام برتر در کنگره ملی شعر فاطمی و هفتمین کنگره ملی شعر اربعین از مقام‌های کسب شده توسط ناصر دوستی در سال‌های اخیر است.

وی که از فعالان اجتماعی نیز محسوب می‌شود؛ اخیراً دو قطعه شعر درمحکومیت به هتک قرآن کریم و مسئله حمله به مردم مظلوم فلسطین سروده است.

این شاعر زنجانی گردآورنده چاپ مجموعه شعر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس است و قبلاً هم در حوزه شهدای مدافع حرم و مدافعان امنیت و مدافعان سلامت نیز اشعاری سروده بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط