دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸
«يادگيري و كنترل حركتي» در بازار نشر

كتاب «يادگيري و كنترل حركتي» اثر فضل‌الله باقرزاده، محمود شيخ، مهدي شهبازي و شهرزاد طهماسبي بروجني با بيان نظريه‌‌ها و مفاهيم حوزه يادگيري حركتي منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب به بيان مفاهيم كلي و مقدماتي علم يادگيري و كنترل حركتي و ارايه مطالب معتبر از كتاب‌ها و مقاله‌هاي روز دنيا مي‌پردازد.

هدف از گردآوري اين كتاب بيان انديشه‌هاي مربوط به يادگيري، بررسي پيدايش و تكامل يادگيري نوين، بررسي تحقيقات و ارايه آن‌ها و بيان چگونگي وضعيت كنترل حركتي در شرايط كنوني و كارايي اين علم در ورزش است.

كتاب «يادگيري و كنترل حركتي» در چهار بخش تنظيم شده است كه بخش اول به تاريخچه يادگيري و كنترل حركتي و معرفي نظريه‌ها و مدل‌هاي مختلف آن مي‌پردازد. 

بخش دوم كلياتي را در حوزه رفتار حركتي را مطرح مي‌كند و بخش سوم به مطالعه بحث‌هاي مربوط به كنترل حركتي با توجه به اهميتي كه در نظام حركتي ما دارند، مي‌پردازد.
 
بخش پاياني نيز شامل مفاهيم اصلي و اساسي در يادگيري حركتي نظير تعاريف يادگيري حركتي، شرايط تمرين، بازخورد افزوده، يادداري و انتقال مطالب است.

كتاب «يادگيري و كنترل حركتي» از سوي انتشارات پژوهشكده تربيت‌بدني و علوم ورزشي در شمارگان 2000 نسخه، 688 صفحه و 45000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط