شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۹
جنبه‌هاي عصبي ـ عضلاني فعاليت‌هاي بدني

كتاب «جنبه‌هاي عصبي ـ عضلاني فعاليت‌هاي بدني» اثر «فيليپ ف گاردينر» با ترجمه رضا قراخانلو و احمد آزاد در راستاي آشنا كردن دانشجويان با يافته‌هاي پژوهشي جديد درحيطه‌‌هاي رو به رشد علوم عصبي و بيولوژي مولكولي منتشر شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب با ارايه مطالبي از علوم آناتومي، بيوشيمي و بيولوژي مولكولي، دانشجويان تربيت‌بدني و علوم ورزشي را با آخرين يافته‌هاي حوزه علوم عصبي و بيولوژي مولكولي و تاثير اين علوم بر فهم آنان از فيزيولوژي ورزشي، آشنا مي‌سازد. 

 كتاب «جنبه‌هاي عصبي ـ عضلاني فعاليت بدني» با هدف بررسي درگيري عصبي عضلاني در فعاليت ‌بدني و بيان بحث‌هايي درباره نحوه كاربرد دستگاه عصبي عضلاني و روش‌هاي پاسخ آن به فعاليت ورزشي خسته‌كننده و تغييرات (افزايش يا كاهش‌ها) آن در فعال‌سازي‌‌ اين سيستم در بدن، تهيه شده است. 

انواع تارهاي عصبي، موتونورون‌ها و عصب‌دهي واحد‌هاي حركتي، خستگي عصبي عضلاني، تمرين استقامتي دستگاه عصبي عضلاني، تمرين قدرتي، پاسخ‌هاي عصبي عضلاني به كاهش فعاليت عادي، فصل‌هاي مختلف اين كتاب را تشكيل مي‌دهند. 

كتاب «جنبه‌هاي عصبي ـ عضلاني فعاليت‌بدني» از سوي انتشارات پژوهشكده تربيت‌بدني و علوم ورزشي در شمارگان 500 نسخه، 380 صفحه و قيمت 45000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط