سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۲
دارالكتب‌الاسلاميه با 500 كتاب در نمايشگاه 22

مدير مسوول انتشارات دارالكتب‌الاسلاميه با بيان اين كه اين انتشارات در نمايشگاه امسال 500 عنوان كتاب ارايه مي‌كند، گفت: اين تعداد آثار كه حدود دوازده عنوان از آنها چاپ اول‌اند، در دو غرفه داخلي و بين‌المللي ويژه ارايه كتاب‌هاي عربي عرضه مي‌شوند.\

مرتضي آخوندي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، درباره آثار شاخص اين انتشارات در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: مجموعه پنج جلدي «تفسير نمونه» تأليف آيت‌الله مكارم شيرازي و دوره 110 جلدي «بحارالانوار» كه تنها از سوي انتشارات دارالكتب‌الاسلاميه در نمايشگاه كتاب ارايه مي شوند، از آثار مهم قابل عرضه از سوي اين انتشارات‌اند. 

وي با اشاره به برگزاري خوب نمايشگاه در سال‌هاي اخير گفت: مورد قبول بودن مكان برگزاري نمايشگاه از سوي مردم، ارايه تسهيلات از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و تبليغات مناسب، از دلايل كيفيت خوب برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب است.

وي در پايان با بيان اين كه در نمايشگاه امسال نيز شاهد استقبال خوبي از سوي ناشران و بازديدكنندگان خواهيم بود، گفت: علاقه مردم به كتاب و در نظر گرفتن تسهيلات بيشتر از سوي متوليان برگزاري، از دلايل اين استقبال احتمالي است. 

بيست‌ و دومين دوره نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از شانزدهم تا بيست و ششم ارديبهشت با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط